FAQ

  1. Czy datowniki Shiny są w wersji pisanej angielskiej tak jak w katalogu?
    Nie, wszystkie nasze datowniki są w wersji cyfrowej DD-MM-RRRR. Niektóre modele mamy także dostępne z polskimi skrótami nazw miesięcy, aby dowiedzieć się które zadzwoń do nas.
  2. Jak sprawdzić dostępność produktów, jak uzyskać indywidualną wycenę?
    Zadzwoń do nas lub napisz maila
  3. Jak zmienić zamówienie lub je anulować?
    Zadzwoń do nas lub napisz maila
  4. Czy można kupić automaty bez wkładu tuszującego?
    Tak, sprzedajemy także automaty bez wkładek. Cena automatu bez wkładki to cena pełnego automatu minus cena wkładki.
  5. Jak można śledzić swoją przesyłkę?
    Jeśli podali Państwo swój adres mailowy to numer przesyłki zostanie Państwu wysłany zaraz po nadaniu paczki. Jeśli nie to prosimy o telefon lub maila- sprawdzimy status paczki w naszym systemie.
  6. Gwarancje, reklamacje, zwroty.
    Na wszystkie nasze produkty udzielamy gwarancji 12 miesięcy. W przypadku chęci zareklamowania produktu prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny lub mailowy celem ustalenia szczegółów. Zwrotu towaru niewadliwego można dokonać tylko pod warunkiem, że jest oryginalnie zapakowany i nie nosi śladów użytkowania.